明確化と修正

明確化と修正

An investigation on September 18 into bias at the BBC said that BBC correspondent Rianna Croxford had written an article about Kemi Badenoch MP – headlined ‘Minister rejects systemic racism claims– which Ms Badenoch said was insulting and inaccurate. 実際には, while Ms Badenoch had criticised a related article by Ms Croxford, she was not the author of this particular item.

If you wish to report an inaccuracy, please email corrections@dailymail.co.uk.

To make a formal complaint under IPSO rules please go to www.dailymail.co.uk/readerseditor where you will find an easy-to-use complaints form.

You can also write to ReadersEditor, デイリーメール, Northcliffe House, 2 Derry Street, ロンドン W8 5TT.

カテゴリー:

セレックス

タグ:

コメントは締め切りました.